Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Nasze prezentacje

Wirtualna rzeczywistość w służbie sprzedaży
  Prezentacja Jakuba Korczyńskiego z LXVI(66) "Wieczoru z marketingiem" na temat wirtualnej rzeczywistości.
wiecej

Mapa Data Science we współczesnej firmie
  Prezentacja Alberta Hupy z LXVI(66) "Wieczoru z marketingiem" na temat roli mapy Data Science w firmie.
wiecej

Prowokacje marek i mediów w Sieci
  Prezentacja Jacka Szlaka z LXIV(64) "Wieczoru z marketingiem" na temat prowokacji marek i mediów w Sieci.
wiecej

Marketing automation w sektorze ecommerce
  Prezentacja Marcina Cichonia z LXIV(64) "Wieczoru z marketingiem" na temat roli marketing automation w sektorze ecommerce.
wiecej

Marketing terytorialny w polskich realiach
  Prezentacja Roberta Stępowskiego z LXIV(64) "Wieczoru z marketingiem" na temat marketingu terytorialnego w polskich realiach.
wiecej

Innowacje w marketingu
  Prezentacja Piotra Fuglewicza z LXIII(63) "Wieczoru z marketingiem" na temat innowacji w marketingu.
wiecej

Beacony - odpowiedź na wyzwania współczesności
  Prezentacja Marcina Okarmusa z LXII(62) "Wieczoru z marketingiem" na temat beacon-ów.
wiecej

Marketing Wifi
  Prezentacja Kamila Brożka z LXII(62) "Wieczoru z marketingiem" na temat marketingu Wifi.
wiecej

INTERNET - WSPÓŁCZESNE MIEJSCE INWIGILACJI KLIENTA
  Prezentacja Andrzeja Garapicha z LXI(61) "Wieczoru z marketingiem" na temat inwigilacji w sieci.
wiecej

Ile zdarzeń w 100 milisekundach
  Prezentacja Karoliny Semeniuk z LXI(61) "Wieczoru z marketingiem" na temat zindywidualizowanych ofert sprzedaży w internecie.
wiecej

Przyczyny klęsk wyborczych - błędy popełniane podczas organizacji kampanii wyborczych w Polsce
  Prezentacja Sebastiana Drobczyńskiego z LVIII(58) "Wieczoru z marketingiem" na temat przyczyn porażek wyborczych i najczęściej popełnianych błędów przez sztaby wyborcze.
wiecej

Marketing MMŚP - praktyczne wnioski z projektu Małopolskie Doradztwo Biznesowe
  Prezentacja Karola Wolskiego z XVIII(58) "Wieczoru z marketingiem" na temat rozwiązywania problemów w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach.
wiecej

Rola empatii w marketingu relacyjnym na rynku B2B
  Prezentacja Joanny Okularczyk z XVIII(58) "Wieczoru z marketingiem" na temat empatii w marketingu.
wiecej

Spam - aspekty prawne
  Prezentacja Jarosława Góry z XVII(52) "Wieczoru z marketingiem" na temat spamu i mailingu internetowego.
wiecej

Jak skutecznie komunikować się w sieci
  Prezentacja Jacka Dziury z XVII(52) Wieczoru z marketingiem, na temat komunikacji w internecie.
wiecej

Miasto jako przestrzeń przestrzeń marketingowa
  Prezentacja Artura Kurkiewicza z XIII(13) Wieczoru z marketingiem, na temat Ambient media.
wiecej


Empiria One Press SFBCC 3w Helion.pl Advance
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting