Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Ciekawe filmy

Dane statystyczne dobrze sprzedane.
  Jak mówić o danych statystycznych, by zainteresować słuchających? Na to pytanie najlepiej odpowie Hans Rosling, człowiek który z nudnych wykresów potrafi wyczarować informacyjne widowisko!
wiecej

Czy design może uratować gazety?
  "Kto by się spodziewał, że najlepiej zaprojektowane gazety na świecie wydawane są w Polsce i Estonii?"

- June Cohen, TED


Chcesz dowiedzieć się więcej? Zobacz Jacka Utko "w mniej niż 6 minut" na TED2009.
wiecej

Mit zbitej szyby
  "Zbita szyba”, esej napisany przez Frederica Bastiata (1801 – 1850), był pierwszym z tuzina krótkich tekstów zebranych pod tytułem „Co widać i czego nie widać”. W swych pracach, Bastiat ostrzega nas, mówiąc, że aby dokładnie ocenić pełny wynik danego wypadku, musimy uwzględnić wszystkie skutki tego zdarzenia, mianowicie – te oczywiste (to, co jest widoczne) oraz te nie tak oczywiste (to, co nie jest widoczne).
wiecej

Chcesz fantazyjnie dyrygować firmą - posłuchaj muzyki
  Dwaj światowej sławy dyrygenci : Benjamin Zander i Itay Talgam pokazują na przykładzie orkiestry jak przewodzić zespołom ludzkim.
wiecej

Barry Schwartz o paradoksie wyboru
  Wystąpienie znanego psychologa, autora głośnej książki “The Paradox of Choice”. TED Global 2005.
wiecej


Empiria One Press SFBCC 3w Helion.pl Advance
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting