Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Aktualności bazy wiedzy

Wprowadzenie
  Dobre Książki to dział, w którym opisujemy inspirujące, ciekawe, godne przeczytania książki oraz ich autorów. Czekamy na Państwa propozycje oraz recenzje. Tutaj możemy podzielić się naszymi opiniami i stworzyć duży katalog książek dla każdego marketingowca, specjalisty, rozwiniętego człowieka. Zapraszam do kontaktu.
wiecej

„PORAŻKI MAREK" Matt Haig
  Totalne pomyłki i wpadki marketingowe znanych i cenionych firm podniosą na duchu każdego marketingowca:)
wiecej

COPYWRITING INTERNETOWY. Maciej Dutko
  Pisząc teksty na strony WWW czy opisy produktów w aukcjach internetowych, tworząc slogany, nazwy i domeny warto czasem sprawdzić, czy nasze starania nie idą na marne. Powodem tej syzyfowej pracy mogą być błędy (językowe, graficzne, kompozycyjne) – często drobne, wynikające ze złych nawyków czy niefortunnej intuicji. Błędy te jednak mogą mieć kluczowy wpływ na zamierzony efekt końcowy, a w zasadzie jego brak.
wiecej

BYĆ JAK STEVE JOBS. Leander Kahney
  Steve Jobs to przykład wybitnej osobowości i niezależnego myślenia. Czy taki ma być współczesny manager? Receptą Jobsa na stworzenie wyjątkowych produktow jest skupienie i prostota. Każda branża ma swoich idoli. Każdy bohater ma swoje narzędzia, swój sposób działania i swoich ludzi. Co ich łączy?
wiecej

ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU. TEORIA I PRAKTYKA. Pod redakcją: N. Craiga Smitha i Gilberta Lenssena
  Na temat Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) krążą w Polsce różne mity i stereotypy, np. CSR to: szlachetna pomoc, moralna powinność, złoty interes albo korporacyjne nadużycie. Mimo że dziedzina ta cieszy się od kilku dobrych lat coraz większym zainteresowaniem polskich menadżerów, większość uczelni o profilu biznesowym jeszcze do niedawna traktowała ją jako przysłowiowy „kwiatek do kożucha” i organizowała jednosemestrowe kursy etyki biznesu. Także wiele firm i dużych korporacji traktuje CSR jako funkcję PR, która może przy okazji dać coś więcej. Czym w takim razie jest CSR?
wiecej

Jednominutowy Menedżer
  Dnia 02.06.2011 r. prezentowaliśmy książkę na naszym czwartkowym "Wieczorze z marketingiem". Pozycja ponadczasowa, bardzo prosta i lekka do czytania.
wiecej

FISH! CHWYCIŁO! Stephen C. Lundin, Harry Paul, John Christensen
  Wyobraź sobie taki zakład pracy w którym każdy – i to na co dzień, nie od święta – wkłada w wykonywaną przez siebie robotę maksimum energii, zaangażowania i twórczej inicjatywy. Wyobraź sobie przedsiębiorstwo, którego wszyscy pracownicy są oddani swej pracy, kolegom, odbiorcom ich wyrobów czy usług. „Fish- Chwyciło” to porywająca alegoryczna opowieść, której główną bohaterką jest Mary Jane Ramirez, szefowa jednego z działów pewnego przedsiębiorstwa, przed która staje zadanie przekształcenia niewydolnego zespołu pracowniczego w skuteczną, wydajną ekipę.
wiecej

PRZESŁANIE DRUCKERA. ZARZĄDZANIE OPARTE NA WIEDZY. Elizabeth Haas Edersheim
  Książka, którą chcemy Państwu polecić, jest dobrym początkiem znajomości z Peterem Druckerem i zachętą do przeczytania jego wspaniałych dzieł. Dla wszystkich - zarządzających i pracowników, jest wyzwaniem do podejmowania ryzyka, mierzenia się z problemami i doceniania człowieka jako kreatora organizacji opartej na wiedzy.
wiecej

Bogactwo i nędza narodów
  Dnia 07.04.2011 ta niesamowita książka była prezentowana na naszym wieczorze z marketingiem.
wiecej

Wirtualna rzeczywistość w służbie sprzedaży
  Prezentacja Jakuba Korczyńskiego z LXVI(66) "Wieczoru z marketingiem" na temat wirtualnej rzeczywistości.
wiecej

1 2 3 4 5   >   z 5 stron.

Empiria One Press SFBCC 3w Helion.pl Advance
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting