Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Audyt marketingowy

O Audycie
  Audyt marketingowy to działania naszych najlepszych ekspertów ukierunkowane na dokonanie wnikliwej analizy marketingu Klienta. Każdy z elementów systemu marketingu firmy zamawiającej audyt jest poddawany szczegółowej ocenie, a po ukończeniu obserwacji następuje etap formułowania wniosków i zaleceń.

Audyt realizujemy poprzez:

  • Specjalne pytania i ankiety celowane w poszczególnyh kompetentnych pracowników w firmie.
  • Materiały i dokumenty omawiające dany aspekt działalności firmy.
  • Rozmowy z zarządem i pracownikami audytowanej firmy.
  • Moderowane spotkanie grupowe pracowników firmy.
  • Poznanie różnymi metodami i sposobami otoczenia, konkurencji i branży firmy Klienta.

Przykładowy przebieg czynności:

Rozpoczęcie audytu

To etap wstępny audytu. Cele audytu określa Klient wraz z audytorami odpowiadając na standardowe pytania ogólnie przedstawiając firmę i jej problemy. Następnie klient dostaje harmonogram działań audytorów wraz z cennikiem pocztą mailową oraz wykaz materiałów firmowych do dostarczenia na następne spotkanie. Później tworzymy możliwie precyzyjny plan, zakres i sposób działania audytorów. Na tym spotkaniu zawierana jest umowa, a Klient dostaje specjalnie opracowane formularze wspierające przeprowadzenie Audytu Marketingowego z etapami działań i niektórymi narzędziami używanymi przez audytorów. Dokładny koszt audytu jest każdorazowo wyliczany indywidualnie, na podstawie zmiennego dla każdej firmy koniecznego zakresu i czasu prac. Na ostateczną cenę ma wpływ również ilość zaangażowanych ekspertów/audytorów.

Realizacja audytu

Audytorzy dokonują dokładnej analizy potrzeb marketingowych we wszystkich zidentyfikowanych obszarach przedsiębiorstwa i na jej podstawie opracowują zalecenia.

Zalecenia to:

  • Konieczne zmiany.
  • Usprawnienia / ulepszenia.
  • Wskazanie braków.
  • Zaproponowanie kierunków działania, z nakreśleniem szkiców rozwiązań.
  • Pokazanie drogi skutecznego wdrożenia/realizacji zaleceń - osiągnięcia celów (moduł rozszerzony).

Obszary występowania marketingu:

  • Identyfikacja wizualna / identyfikacja graficzna / audyt brandu.
  • Media tradycyjne / reklama tradycyjna / akcydensy firmowe.
  • Nowe media / internet / wizerunek firmy w internecie.
  • Badania / analizy / sposoby zbierania i gromadzenia danych.
  • Plany i opracowania strategiczno-operacyne firmy / strategia marketingowa.
  • Inne obszary.

Podczas audytu poznajemy:

  • Strukturę firmy i jej strategię.
  • Właścicieli bądź udziałowców.
  • Obowiązujące procedury.
  • Politykę i wytyczne dotyczące marketingu.
  • Pozycję rynkową firmy.
  • Wcześniej zidentyfikowane przez organizacje cele.
  • Dostarczone przez klienta materiały i dokumenty firmowe.

Zakończenie audytu

Efekt pracy zespołu audytującego przedstawiony jest w formie prezentacji oraz obszernego raportu końcowego na który składają się wnioski z przeprowadzonego audytu, zalecenia dla Klienta oraz sposoby wdrożenia zaleceń. Przez okres roku od zakończenia audytu Klient ma dostęp telefoniczny do każdego z audytorów przeprowadzających audyt. Pozwala to na zadawanie pytań i rozwiązywanie wszelkich wątpliwości. Często najważniejsze pytania rodzą się u Klienta dopiero w trakcie realizacji zaleceń. Na życzenie Klienta po upływie pół roku od przekazania końcowej treści audytu dokonujemy tzw. bezpłatnego spotkania przypominającego - FOLLOW-UP.

Nasza usługa: Audyt Marketingowy przeprowadzana jest przez ekspertów marketingu z wieloletnią praktyką. Zaletą usługi jest jej niewysoka cena w stosunku do jakości. Jako Towarzystwo Marketingowe mamy misję krzewienia i wdrażania w polskim biznesie nowoczesnego marketingu.
wiecej

Skontaktuj się w sprawie audytu
  Rozumiejąc różnorodność i niepowtarzalność problemów marketingowych z jakimi spotykają się nasi Klienci, każdy przeprowadzony przez nas audyt jest osobnym projektem, który dostosowujemy do specyfiki Twojej firmy. Przez co dajemy Ci gwarancje najwyższej jakości i rzetelności.

W celu uzyskania pełnych informacji o szczegółach realizowanych przez nas audytów. Jak również w celu ustalenia sposobu jego realizacji w Twojej niepowtarzalnej organizacji, prosimy o kontakt:

Kamil Otto Walter-Popławski
Główny audytor

E-mail: kamil-otto@walter-poplawski.com (autoryzowano),
Tel. kom.: 798 987 004
wiecej


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting