
O ŚTM
Wychodząc z przekonania, że marketing w naszym regionie i kraju to:... synonim nowoczesności, modernizacji, myślenia poza szablonami,
... niezwykle ważna, niedoceniana, warsztatowa dziedzina działalności gospodarczej,
... filozofia, pozwalająca lepiej organizować firmę, czynić ją sprawniejszą, nowocześniejszą, lepiej skomunikowaną ze światem,
... naturalny mechanizm sprzyjający czystej, choć nadal konkurencyjnej, grze rynkowej
... pole stwarzające szansę nadrobienia zaległości gospodarczych w stosunku do rozwiniętych gospodarek światowych
... także dlatego, że osobiście:
... niezwykle ważna, niedoceniana, warsztatowa dziedzina działalności gospodarczej,
... filozofia, pozwalająca lepiej organizować firmę, czynić ją sprawniejszą, nowocześniejszą, lepiej skomunikowaną ze światem,
... naturalny mechanizm sprzyjający czystej, choć nadal konkurencyjnej, grze rynkowej
... pole stwarzające szansę nadrobienia zaległości gospodarczych w stosunku do rozwiniętych gospodarek światowych
... od dawna interesujemy się marketingiem i tematami z nim związanymi - przedsiębiorczością, problematyką zarządzania,
... w jego ramach realizujemy się zawodowo, niejednokrotnie stanowi on także źródło utrzymania,
... w głębi duszy czujemy się ludźmi marketingu!
... uznaliśmy, że warto stworzyć pole towarzysko-organizacyjne, na którym można by zainteresowania pogłębiać i doskonalić.
... w jego ramach realizujemy się zawodowo, niejednokrotnie stanowi on także źródło utrzymania,
... w głębi duszy czujemy się ludźmi marketingu!
Dając temu wyraz, postanowiliśmy powołać do życia Śląskie Towarzystwo Marketingowe.
Zapraszamy do wsparcia tej inicjatywy i zaangażowania w jego prace!
Komitet organizacyjny
Wiesław Bełz, Maciej Mitręga, Eugeniusz Rajewicz
Katowice 25 lipca 2005
Śląskie Towarzystwo Marketingowe jest stowarzyszeniem zawodowym, powstałym w Katowicach
w 2005 r., które stawia przed sobą następujące cele:
- Integracja środowiska osób zajmujących się zawodowo marketingiem
- Samokształcenie i wymiana doświadczeń zawodowych
- Podnoszenie wiedzy i umiejętności marketingowych w środowiskach gospodarczych
- Działalność opiniotwórcza oraz popularyzacja dobrych standardów marketingowych
- Promocja nowych form organizacyjno-informatycznych w organizmach gospodarczych oraz instytucjach administracji publicznej, edukacyjnych i kulturalnych
Towarzystwo realizuje swoje cele poprzez:
- organizację spotkań z wybitnymi specjalistami w zakresie marketingu i przedsiębiorczości
- organizację szkoleń, kursów, konferencji
- prowadzenie działalności wydawniczej w formie drukowanej lub elektronicznej
- organizację konkursów dla działów marketingu oraz indywidualnych marketerów
- przygotowanie i upowszechnianie raportów tematycznych
- prowadzenie doradztwa i realizację audytów marketingowych
- popularyzację tematyki marketingowej w mediach
- współpracę ze szkołami różnych szczebli, firmami szkoleniowymi oraz organizacjami gospodarczymi